FANDOM

Zdradnica śmiercionośna.Brzmi groźnie co nie?Stosunkowo niewielka,podobna rozmiarami i wyglądem do żmii zygzakowatej.Przypomina żmije i jej nazwa angielska "death adder" oznacza dosłownie 'żmiję śmierci',aczkolwiek należy do zdradnicowatych.Rodzina nazwana jej imieniem.To do tego grona należą najgroźniejsze węże na świecie jak np. Kobra,czy Mamba.Zamieszkuje Tory i jest tam prawdopodobnie najgroźniejszym wężem.Jest niewielka i świetnie zakamuflowana.Człowiek może przypadkiem na nią nadepnąć lub znaleźć się zdecydowanie za blisko.Co w tym momencie robi wąż?Łatwo się domyślić.Jest oczywiście jadowita,wyposażona w wysoce toksyczną neurotoksynę,która zabija w ciągu 6 godzin.Zanim umrzesz doświadczysz konkretnego paraliżu.

Jest najszybszym wężem świata,jeżeli chodzi o ukąszenia.Szacuje się że wystarczy jej zaledwie 0.15 sekundy,by wypuścić szyję do ataku,ukąsić i wrócić do normalnej pozycji.

Występowanie

Tory.

Rozmiary

Nie jest wężem imponujących rozmiarów.Mierzy maksymalnie 0.7-1.0 metra.Waga nie jest mi znana.

Dropy

Skórka zdradnicy - 120 monet

Zobacz także:

  • Kobra królewska - krewna zdradnicy.Największy z jadowitych węży Kamierowa.Wysoce niebezpieczna,jej ugryzienie jest zdolne wysłać człowieka do piachu w przeciągu 15-30 minut.
  • Żmija zygzakowata - Podobnych rozmiarów i podobnego wyglądu.Bywają mylone,aczkolwiek żmija zygzakowata nie jest nawet w połowie tak niebezpieczna jak Zdradnica.