FANDOM

Czekałem od dawna by móc opisać to zwierze.Od najmłodszych lat mój obiekt lęku i fascynacji.Gdy śni mi się koszmar,to zawsze ginę właśnie z powodu tygrysa.Przed tym zwierzęciem po prostu czasem nie ma ratunku.Siedzi ukryty wśród traw,poruszą się bezszelestnie i przy tym jest ogromnych rozmiarów.Tygrys jest prawdopodobnie najbardziej kompletnym drapieżnikiem na świecie.Jest po prostu doskonały.Potrafi w pojedynkę pokonać nawet Bawoła,a Lwy do pokonania tego wielkiego zwierzęcia potrzebują całego stada,a Jaguar nawet nie podjął by się takiego wyzwania.Tygrys w pojedynku 1vs1 jest wstanie pokonać dosłownie każde zwierze w Kamierowie.Znany z polowania na niedźwiedzie.Tygrysa można śmiało nazwać królem Kamierowa.Posiadanie tygrysa jest największym wyróżnieniem i szpanem jakie można sobie wyobrazić.Nawet przy wychowywaniu od najmłodszych lat wciąż może stanowić zagrożenie.

Odmiany kolorystyczne

Tygrys biały

Tygrys Albinos

Złoty Tygrys

Występowanie

Tygrys jest nieprawdopodobnie rzadkim zwierzęciem.Jego pospolitość z każdym dniem spada i znalezienie go jest trudniejsze niż sytuacja w domu Bielaka.Oto kilka ulubionych miejscówek tygrysów:

Tygrysy uwielbiają kukurydzę.Właściwie można ich szukać w każdym miejscu,w którym rośnie ta roślina.

Rozmiary

Tygrys to jeden z największych drapieżców w Kamierowie.Jest nieco większy od Lwa.Średnia waga Tygrysa wynosi 230-280 kilogramów,ale czasami duże samce przekraczają 330 kilogramów.Największy tygrys w historii ważył 423 kilogramy.

Dropy

Skóra tygrysa - 300 monet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki