FANDOM

Takin złoty,zwany również kozą gnu to egzotyczny,duży roślinożerca występujący w Pustkonie.Wyróżnia się złotą barwą oraz przypominającym antylopę gnu porożem.Jest największym na świecie przedstawicielem kóz i owcy.Ten tytuł zawdzięcza mu jego masa,która nie rzadko przekracza 300 kilogramów.Jednak nawet tak duże zwierze ma swoich wrogów.Ten roślinożerca jest obiektem polowań m.in. Niedźwiedzia i tygrysa.Rzadko spotykany.

Występowanie

W Kamierowie można spotkać go w ledwie jednym miejscu,a jest nim Las Pustkowski Wspaniały.Poza Kamierowem występuje także w Odległych lasach Meygerlandu.

Rozmiary

Jest zwierzęciem imponujących rozmiarów.Wyobraź sobie przerośniętą kozę o wadzę 300-400 kg i wysokości 1.0-1.4 metra i masz właśnie Takina.Długość ciała to ponad 2 metry.

Wrogowie

W miejscu jego występowania ciężko nie mieć naturalnych wrogów.Oto oni:

  • Tygrys - Ważący mniej więcej tyle samo co Takin kot,plus wyposażony w zęby,pazury i silne łapy.Tygrysy polują na te zwierzęta regularnie.
  • Niedźwiedź księżycowy - Mimo że nie jest do stuprocentowym drapieżnikiem,to potrafi zabić i zjeść takina.Najbardziej mięsożerny gatunek niedźwiedzia.

Dropy

Skóra takina - 55 monet

mięso