FANDOM

Gepard unikalny

Obce stworzenie
Ten gatunek stworzenia nie występuje na właściwym obszarze Kamierowa.Szukaj go poza granicami.

Pyton siatkowy - najdłuższy wąż świata.Zamieszkuje odległe od Kamierowa właściwego Lasy Meygerlandu i jest tam największym wężem.Jest najdłuższy,ale nie najcięższy.Tytuł najcięższego węża dzierży kamierowska Anakonda.Ten gad to prawdziwy koszmar dla osób mających fobie węży.Gdy ten mierzący kilka metrów morderca owinie się wokół twojego ciała,nie ma już dla ciebie ratunku.Ogólnie uznaje się go za niegroźnego dla ludzi i jest to po części prawdą,jednak sprowokowany stanowi śmiertelne zagrożenie.Gdy już się na ciebie rzuci to nie ma ratunku.Stąd też ciężko ocenić jego zagrożenie,więc daję mu 3★.Znalezienie go jest większym zadaniem niż wyciągniecie Bieli z domu.

Występowanie

Jest tylko jedne znane miejsce występowania tego węża i jest to:

Rozmiary

Ciężko jest jednoznacznie stwierdzić rozmiary tego węża.Potwierdzone jest że może osiągać 6-7 metrów długości,choć są doniesienia o jeszcze większych okazach.Całkiem prawdopodobnie że może dorastać nawet do 9 metrów długości.Ponoć został zabity dziesiątki lat temu okaz o długości 11 metrów.

Średnia waga - 60-80 kg

Maksymalna/Rekordowa waga - 158 kg

Dieta

Jest mięsożerny.Osobniki małych rozmiarów żywią się głównie ssakami średnich rozmiarów.Wyrośnięte osobniki są wstanie pożreć w całości średnich rozmiarów dziką świnię.

Dropy

Skóra pytona - 350 monet