FANDOM

Nosorożec,Nosorożec kamierowski,Nosorożec Indyjski,nazywajcie go jak chcecie,gdyż każda nazwa jest poprawna.Jednak nazwa nie ma znaczenia.Oto największy badass w Kamierowie.Nosorożec jest jedynym zwierzęciem jakie jest wstanie obronić się przed atakiem stada Lwów,lub Tygrysem.Ten gatunek nosorożca to największe zwierze w Kamierowie i lepiej unikać je szerokim łukiem.Wyposażony w nieprawdopodobnie twardą skórę i potężny róg na nosie jest stworem,którego należy się bać.Jest jednak bardzo rzadkim zwierzęciem i jego liczebność spada.Jeden z dwóch gatunków nosorożców w Kamierowie(Drugim jest Nosorożec sumatrzański).

Występowanie

Rozmiary

Jest największym zwierzęciem w Kamierowie.Osiąga prawie 4 metry długości i wagę do 2,5 tony.Wysokość w kłębie wynosić może nawet 1,86 metra.

Wrogowie

Nosorożec to największy twardziel w Kamierowie.Chyba tylko Tyranozaur byłby wstanie upolować to zwierze,no ale przecież on już dawno wymarł.Mówiąc krótko Nosorożce nie posiadają naturalnych wrogów.Największym zagrożeniem są dla nich ludzie,którzy w przeszłości zabijali nosorożce na skalę masową,głównie by pozyskać ich rogi.Po co ludziom rogi nosorożców?Podobno służą jako materiał do wykonania lekarstw,które najprawdopodobniej...nie działają.Tradycyjna,naturalna medycyna!

Dropy

Skóra nosorożca - 300 monet

Róg - 100 monet