FANDOM

Miodożer zwany również Ratelem to jedno z najbardziej zadziwiających stworzeń na jakie można się natknąć.Jest niedużo mniejszy od normalnego Borsuka,a nie boi się dosłownie żadnego zwierzęcia.Gdybyś zobaczył to zwierze po raz pierwszy na pewno uznałbyś je za całkowicie niegroźnego siusiaczka,aczkolwiek jest zupełnie inaczej.Ten mały skurwiel to najbardziej zajadłe zwierze w Kamierowie.Potrafi nawet odeprzeć atak Lwa.Ma bardzo luźną i za razem bardzo twardą skórę,która czyni go bardzo trudnym przeciwnikiem.Ale zdecydowanie jego największym atutem jest jego odwaga.W Kamierowie istnieje jeszcze jedno zwierze,które przypomina Miodożera i jest nim Rosomak.Jednak Rosomak jest jeszcze większy i jeszcze groźniejszy niż Ratel.Obydwa stworzenia należą do tej samej rodziny zwierząt,do której zaliczany jest także Borsuk.

Występowanie

Lubi zarówno tereny otwarte jak i lasy.W pustkach nie występuje.Oto lokacje,w których można go spotkać:

Rozmiary

W przypadku tego zwierzęcia rozmiary kompletnie nie mają tutaj znaczenia.Właściwie strach pomyśleć co by było gdyby był większy.Osiąga 16 kilogramów wagi.

Dropy

Skóra miodożera - 20 monet