FANDOM

"Nie panuje tej energii!"

"Ja tego nie panuje!"

"Ja muszę skakać!"

"Jak ty byś mnie tera wypuścił...to bym gdzieś chyba wyjebał..."

"Tak mocno ścisnąłem że nis nie leci!"

"Nie wiem jak ja wrócę do dom..."

Te wszystkie już legendarne teksty zostały wypowiedziane przez młodego Bielaka po zażyciu tego dopalacza.Mefedron(4MMC),zwany też Kryształem to syntetycznie wytworzona substancja psychoaktywna o działaniu stymulującym i słabym empatogennym.Był legalny i dostępny do kupienia w sklepach z dopalaczami aż do 2010 roku.Po jego zdelegalizowaniu na rynek wchodziły jego pochodne jak między innymi Metafedron(3MMC),które również później zostały zabronione do użytkowania i posiadania.Kupując rzekomy mef od dilera często możesz dostać jedną z jego pochodnych,ale diler i tak wmówi Ci że jest to narkotyk,którego szukasz.Nie ma to większego znaczenia,gdyż pochodne mefedronu mają zbliżone działanie.

Działanie

  • Pobudzenie
  • Silna Euforia
  • Rozszerzenie źrenic(do rozmiarów bardzo dużych,większych niż w przypadku Amfetaminy)
  • Lepsze czucie muzyki
  • Otwarcie
  • Gadatliwość

Jego działanie można porównać do fety,ale jest znacznie krótsze,aczkolwiek intensywniejsze.Mefa przestaje działać po 10-15 minutach,no chyba że masz porządny towar,który trzyma 30-60 minut.Mefedron to kryształ,który zapewnia mocne spływy i pieczenie nosa.Nierzadko może dochodzić do krwawienia nozdrzy po wciągnięciu.