FANDOM

"Widziałem Lisa! Naserio widziałem lisa!"
~Bielak "Liss" Junior
Lis to mały,stosunkowo niegroźny dla człowieka drapieżnik.Można nawet powiedzieć że to siusiaczek,a nie drapieżnik.Pada często łupem większych drapieżników i myśliwych.Jest głównie padlinożerny.Nie lubiany gatunek inwazyjny,szkodnik.Nie jest pod ochroną.Nie należy do interesujących zwierząt i nie ma niczego ciekawe o nim do napisania.Można rzec że rozmowa z młodym Bielą bywa bardziej interesująca niż to zwierze(W sumie łączy ich nie tylko to,ale też pseudonim).Potrafi przenosić wściekliznę.Jego odpowiednikiem w Meygerlandzie jest Szakal czaprakowy.

Występowanie

Lis jest pospolitym gatunkiem w Kamierowie,ale jego populacja stopniowo maleje za sprawą polowań urządzanych na to zwierze.Bywa też zabijany przez większych drapieżców jak Wilki czy Orły przednie.Nie zmienia to faktu że jest nadal bardzo powszechny i można go spotkać w każdym miejscu w Kamierowie,zarówno w lasach jak i na preriach.Jest jednak bardzo mało powszechny w Meygerlandzie.

Rozmiary

Może ważyć maksymalnie 10 kilogramów.Zazwyczaj jest niewiele większy od kota domowego.

Dropy

Skóra lisa - 20 monet