FANDOM

Dietyloamid kwasu lizergowego,kwas lizergowy,LSD,kwasek,nazywaj go jak chcesz,ja nazywam go najsłynniejszym psychodelikiem w historii(na równi z grzybami psylocybinowymi).LSD to potężna substancja psychodeliczna,zazwyczaj nasiąknięta jest w kartoniku lub papierku.Kartonik ten następnie jest ssany na języku i zjadany.Po godzinie występują pierwsze objawy i intensywnie utrzymywać się mogą jeszcze 5-6 godzin.Faza ta nazywa się "Peak",a następna kiedy działanie nie jest tak intensywne - "Afterglow".LSD jest zupełnie innym narkotykiem niż inne dostępne w kamierowie.Nie jest dobre na imprezy/do towarzystwa ze względu na swoje działanie:

  • Wszystko dookoła staje się kolorowe
  • Wytworne halucynacje-Obiekty w twoim polu widzenia mogą wydawać się zupełnie inne niż są w rzeczywistości
  • Powiększenie źrenic do gigantycznych rozmiarów
  • Spotęgowane odczuwanie doznań przyjemnych i nieprzyjemnych
  • Synestezja - czyli widzenie dźwięków,słyszenie zapachów itp.Krótko mówiąc mieszanie się cech zmysłów
  • Zaburzenie odczucia czasu - może Ci się wydawać że minęła godzina,a w rzeczywistości mija 5 minut
  • Doznania mistyczne,religijne

W większych dawkach LSD może spowodować całkowitą utratę kontaktu z rzeczywistością do takiego stopnia,że nawet nie wiesz że jesteś człowiekiem.

Złe nastawienie psychiczne,źle dobrana lokacja i otoczenie może spowodawać Bad tripa,czyli zwiększoną czułość na przykre doznania,lęki i straszliwe halucynacje.Niekiedy bad trip może zdarzyć się nawet jeżeli podane kryteria są dobre i nic nie da się z tym zrobić.

Mówi się że mleko niweluje psychodeliczne właściwości LSD.

LSD jest jedną z najmocniejszych substancji psychodelicznych świata.W tym aspekcie przewyższa ją tylko DMT.Kwas lizergowy to narkotyk pozwalający na "podróż do wnętrza siebie",przy czym nie jest szkodliwy dla organizmu.