FANDOM

Gepard unikalny

Obce stworzenie
Ten gatunek stworzenia nie występuje na właściwym obszarze Kamierowa.Szukaj go poza granicami.

Zobacz też:Gustave

Krokodyle istnieją na naszej planecie równie długo co Dinozaury.Nie zmieniły się przez te miliony lat.Ale po co zmieniać coś co już jest doskonałe?Krokodyle już dawno osiągnęły ewolucyjny sukces.Są wstanie pożreć wszystko co spotkają.Preferują atak z zaskoczenia,rzucają się ofierze do gardła i wciągają pod wodę.Śmierć następuje przez uduszenie.W dodatku mają najpotężniejsze szczęki ze wszystkich żyjących aktualnie zwierząt.W pełni wyrośnięty krokodyl nie posiada naturalnych wrogów.Zwierzęta te od zawsze budziły grozę wśród mieszkańców.Są odpowiedzialne za największą ilość zgonów ludzi.Lepiej uważaj gdzie pływasz,bo skończysz jak Bielak w osiemnastkę.

Występowanie

Za duże na Kamierowo,występują poza jego granicami.Jedynym póki co znanym miejscem zamieszkania tych zwierząt jest Klasztor.W Kamierowie żyje jeden jedyny,wielki samiec o imieniu Gustave.

Rozmiary

Nieco większe niż u Kajmana czarnego.Krokodyle osiągają ogromne rozmiary.Rosną bardzo,bardzo długo aż osiągają maksymalną długość 7,5 metra i wagę ponad 1 tony.Średnia długość wynosi jednak około 4 metrów długości i średnia waga około 300 kg.

Dieta

Dorosły,wyrośnięty krokodyl jest wstanie zeżreć każde stworzenie w zasięgu paszczy.Oto one:

  • Kapibara - Dosyć powszechnie występujący roślinożerny gryzoń.Często padają ofiarą krokodyli.
  • Dzika świnia - Często stają się łupem krokodyli.
  • Ryby
  • W sumie to...wszystko! Krokodyle są wstanie zabić i zeżreć praktycznie wszystko w zasięgu ich paszczy.Od innych drapieżników,nawet tych najgroźniejszych,po wielkie roślinożerne ssaki.

Dropy

Skóra krokodyla - 400 monet

Ząb krokodyla - 20 monet