FANDOM

Kazuar to olbrzymich rozmiarów nielotny ptak zamieszkujący Lasy i sawanny Kamierowa.Jest bardzo rzadkim zwierzęciem.Może i przypomina przerośniętego kurczaka,ale jest śmiertelnie niebezpieczny.Powszechnie uznawany za najniebezpieczniejszego ptaka świata.To prawdziwy współczesny odpowiednik Velociraptora.Jest Rozmiarów człowieka i potrafi biegać z prędkością 50 kilometrów na godzinę.Najgroźniejszą bronią tego ptaka są nogi.Samo kopnięcie jest wstanie znokautować dorosłego chłopa i do tego dochodzą śmiercionośne,kilkucentymetrowe pazury.Atakuje rozpędzając się i zadając kopnięcia w wyskoku.Ogólnie jest wszystkożerny,ale głównym składnikiem jego diety są owoce.Żywi się też małymi zwierzętami.Jeśli miałby okazję to nie pogardziłby ludzkim mięsem.

Występowanie

Kazuar jest rzadszy niż poranna kac-kupa i samo znalezienie go jest prawdziwym wyzwaniem.Oto kilka lokacji w których występuje:

Rozmiary

Kazuar to największy ptak w Kamierowie.Jego rozmiary na prawdę są zadziwiające jak na opierzone zwierze.Jego wysokość waha się w granicach 1,5-1,8 metra,a w wyjątkowych przypadkach osiąga nawet 2 metry.Może ważyć nawet 80 kilogramów,choć zazwyczaj jest dużo lżejszy.

Dropy

Mięso

Korale Kazuara - 200 monet