FANDOM

Hiena cętkowana,Krokuta(Crocuta crocuta) - Największa z wszystkich hien.Jeden z dwóch przedstawicieli rodziny na terenie Kamierowa(Druga jest Hiena pręgowana).Jest większa,silniejsza,bardziej żarłoczna od swojej kuzynki.Należy do najstraszniejszych i za razem najbardziej znienawidzonych zwierząt.Poruszają się w dużych grupach,wydają irytujące dźwięki śmiania się.Krokuta znana jest z zabierania łupów innych drapieżników.Tym zwierzętom nie jest nic straszne,nawet stado Lwów.

Gdy podczas przemierzania Meygerlandu usłyszysz irytujący dźwięk przypominający śmianie się,wiedz że to może być ostatni dźwięk jaki usłyszysz...A i czy wspominałem że hieny pożerają swoje ofiary żywcem?Do tego dochodzi jedno z najsilniejszych ugryzień w świecie zwierząt.Kąsa z siłą ~1,100 PSI,co wystarczy by kruszyć kości jak batoniki.

Występowanie

Występuje endemicznie na terenie Meygerlandu.Jest tam najpowszechniejszym dużym drapieżnikiem.

Rozmiary

Duża z charakterystyczną,garbatą budową ciała,jest wstanie zabić i zjeść każdy gatunek psa.Rozmiary:

Do 1,6 metra długości

70-90 cm wysokości w kłębie

Może ważyć nawet 90 kg,choć zazwyczaj dorosłe osobniki ważą około 60-69kg.

Dieta

Hieny są uznawane za padlinożerców i po części jest to prawdą.Często zabierają zdobycze innym drapieżnikom.Jednak hieny są wstanie upolować dosłownie KAŻDE zwierze w Meygerlandzie(Nie licząc Nosorożca).

Wrogowie

Meygerland jest bardzo niebezpiecznym miejscem.Roi się tam od drapieżników.Hieny są zmuszone konkurować z:

  • Lew - Największy rywal hieny.Lwy są większe i silniejsze niż hieny.Niejednokrotnie widywano Lwy zabijające hieny.Hieny mają jednak przewagę liczebności,gdyż są bardziej pospolite i jest ich po prostu więcej.Lwy często są zmuszone oddać zdobycz hienom.
  • Likaon - Likaony również mogę stanowić zagrożenie dla hien.

Dropy

Skóra hieny - 30 monet