FANDOM

Gepard unikalny

Obce stworzenie
Ten gatunek stworzenia nie występuje na właściwym obszarze Kamierowa.Szukaj go poza granicami.

Goryl przypomina walecznego King Konga,ale rzadko atakuje ludzi.To łagodny roślinożerca.Jednak sprowokowany stanowi śmiertelne zagrożenie.To prawdziwy kulturysta świata zwierząt.Potrafi podnieść ciężar o wadze nawet 900 kilogramów i siła jego uderzeń z łatwością może przetrącić kręgosłup.Samce wyróżnia srebrny grzbiet.Goryl zamieszkuje jedynie gęste lasy.To stworzenie należy do najbliższych krewnych człowieka.Potrafi na krótki czas przybrać wyprostowaną,dwunożną postawę.Jego największym wrogiem jest lampart.

Występowanie

Goryle nie są możliwe do znalezienia w Kamierowie.Ponoć kiedyś żył na Sosnowej górze,ale kto wie.Aby znaleźć to piękne,majestatyczne stworzenie musisz się udać za granice.

Rozmiary

Goryl to największa z wszystkich małp.Nie jest jednak tak wielki jak filmowy king kong.Nie zmienia to faktu że jest potężnym zwierzęciem.Samice ważą od 70 do 120 kg,a Samce osiągają rekordowo nawet 230 kilogramów.Wyprostowany ma wysokość 1,8 metra.

Dropy

Skóra goryla - 350 monet