FANDOM

"Fehhaaaahri!"

Metylenodioksymetamfetamina(w skrócie MDMA) znana jako Ecstasy to najpopularniejszy imprezowy narkotyk wszechczasów.Ecstasy zdobyła popularność w latach 90 na imprezach rave.Istnieje wiele rodzajów piguł,z których każda może zawierać co innego.Prawdopodobnie najmocniejszy cukierek to Pink domino lub Mitsubishi.Narkotyk ten ma mnóstwo tajnych pseudonimów.Oto nazwy z którymi można się spotkać:

  • Ecstasy
  • Molly
  • MDMA
  • Piguły
  • Pixy
  • Cukierki
  • Guziki
  • Dropsy
  • XTC

Podstawowym składnikiem prawdziwej ecstasy jest wspomniane wcześniej MDMA lub MDA(metylenodioksyamfetamina).Często piguły mogą zawierać w sobie amfetaminę i jej pochodne w celu wypełnienia.Czasami składnikiem pixy może być nawet LSD.Często zamiast prawdziwych porządnych guzików można dostać 4-MTA,Psychotropy lub benzodiazepiny.Stary Bielak raz padł ofiarą potężnego psychotropowego leku,który sprawił że przez 2 godziny nie mógł się oderwać z parkietu.

Działanie

Prawdziwe Ecstasy,bogate w MDMA lub MDA działa w piękny sposób i wielu osobom zmieniło życie.Oto kilka przykładów działania Molly:

  • Silne pobudzenie psychomotoryczne
  • Rozszerzenie źrenic(Do rozmiarów gigantycznych,przewyższających znacznie amfetaminę,a nawet mefedron)
  • Euforia/radość z życia
  • Muzyka,dotyk,rozmowy stają się przyjemniejsze
  • Niekiedy pobudzenie seksualne
  • Wszyscy dookoła zdają Ci się przyjaźni
  • Niekiedy działanie psychodeliczne,jak np: rozmazanie świateł lub "przeciąganie się dźwięków"
  • Otwartość

Działanie jest zbliżone do innych stymulantów,lecz w przeciwieństwie do nich MDMA nie jest zbyt uzależniające i niebezpieczne dla organizmu.Piguły potrafią jednak być bardzo niebezpieczne,gdyż nierzadko mogą zawierać w sobie niebezpieczne substancje.