FANDOM

"Dzik jest dziki,dzik jest zły,dzik ma bardzo ostre kły,kto spotyka w lesie dzika niech na drzewo szybko zmyka,lecz gdy świnia czuje Bielaka to znika."

Dzika,zwany również Dziką świnią to przedstawiciel rodziny świniowatych,powszechny w całym Kamierowie.Zwierze niezbyt lubiane przez mieszkańców,gdyż często niszczy pola uprawne i potrafi nawet zaatakować człowieka.Najgroźniejsza jest locha z młodymi,która zrobi wszystko by je obronić.Dzik jest ulubionym przysmakiem Tygrysa.W dzień skrywa się w lesie,a w nocy potrafi zapuścić się na tereny otwarte i pola uprawne.Może i jest świnią,ale należy szanować to zwierze,gdyż potrafi być niebezpieczne i wykazać się wolą walki nawet w obliczu znacznie groźniejszego przeciwnika.Samców wyróżniają wyrastające z żuchwy szable.

Występowanie

Dzikie świnie można spotkać w prawie całym Kamierowie.Jednak są lokacje,w których dzika można spotkać częściej niż w pozostałych.Do ulubionych miejsc dzików należą:

Nie zapominajmy że są to tylko lokacje najbardziej charakterystyczne dla dzików i można spotkać ten gatunek praktycznie w każdym miejscu w krainie.Aczkolwiek w Meygerlandzie nie występuje.

Rozmiary

Lochy ważą zwykle od 90 do 120 kilogramów,ale wyrośnięte świńczaki mogą ważyć nawet 300 kilogramów i mieć 1 metr wysokości w kłębie.

Dropy

Skóra dzika - 20 monet

Szable dzika - 15 monet(jeśli knur)

Dziczyzna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki