FANDOM

Gepard unikalny

Obce stworzenie
Ten gatunek stworzenia nie występuje na właściwym obszarze Kamierowa.Szukaj go poza granicami.

Cyjon - wygląda jak skrzyżowanie Wilka z Lisem rudym,ale zdecydowanie bliżej mu do Meygerlandzkiego Likaona.Cyjony to średnich rozmiarów psowate zamieszkujące Odległe lasy Meygerlandu.Wyglądają niepozornie,ale są jednymi z najstraszliwszych stworzeń jakie można tam spotkać.Mówi się że nie atakują ludzi,ale też mówi się że Tupac żyje do dziś.To prawdopodobnie jedyny gatunek,który stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo dla Tygrysa!Ich zawziętość,liczebność i inteligencja pozwalają im upolować prawie każde zwierze w swojej okolicy.

Występowanie

  • W Kamierowie nie da się spotkać tych ssaków.Występują w Lasach Meygerlandzkich.

Rozmiary

Jest większy od Lisa,ale mniejszy od Wilka i Likaona.Waga zazwyczaj dobija do około 22 kg,a wysokość w kłębie do 56 cm.

Dieta

Cyjony są wstanie pochwycić większość zwierząt w swojej okolicy.Od czasu do czasu żywią się też owocami.

Wrogowie

Do wrogów tego psa należą:

  • Tygrys - Największy i najbardziej śmiercionośny przeciwnik.Ważący 300 kilogramów kot raczej nie będzie miał problemów z watahą 15-20 kilogramowych kundli.Pasiasty kot jest wstanie zabić cyjona jednym uderzeniem łapy.
  • Lampart - Atakujący z zasadzki,cichy drapieżca nieraz zabijał te psy.Często można znaleźć przewieszone przez gałąź zwłoki,co definitywnie potwierdza atak pantery.

Dropy

Skóra cyjona - 20 monet