FANDOM

Anakonda,czyli największy wąż świata.Jest krótsza od zagranicznego pytona siatkowego,ale znacznie cięższa.Gustuje również w większych ofiarach,ale o tym niżej.Anakonda nie jest pytonem,a przedstawicielem rodziny Boa.W języku angielskim zwana jest alternatywnie "Water boa",czyli wodny boa.Tak!Anakondy uwielbiają wodę i to w niej spędzają większość swojego życia.Od najdawniejszych lat budzi strach wśród kamierowskiej ludności i istnieją udokumentowane przypadki pożarcia ludzi przez to monstrum.Jej obwód ciała jest większy niż ludzkie udo(No chyba że cierpisz na nadwagę).

Występowanie

Anakonda zielona zamieszkuje tylko jedno miejsce w Kamierowie,a jest nim...oczywiście Rzeka.

Rozmiary

Rozmiary anakondy nie są do końca znane.W przeszłości było mnóstwo doniesień o wężach przekraczających nawet 9 metrów,ale nie jest to potwierdzone.Zwykle anakonda mierzy od 2,2-3,5 metra,ale nierzadko zdarzają się większe okazy.Anakonda na 100% dorasta do 6 metrów długości i może ważyć nawet 200 kg.

Wrogowie

Nawet największy z węży ma swoich wrogów.Oto oni:

  • Jaguar - Szczytowy drapieżnik lądowy rzeki kamierowskiej nie ma problemu z upolowaniem tego węża.Wyposażony w pazury i najmocniejsze szczęki wśród drapieżnych ssaków Kamierowa.
  • Kajman - Istnieje stereotyp że anakonda zjada te gady,ale prawda jest odwrotna.Faktem jest że anakondy regularnie zjadają młode/młodociane osobniki,ale raczej nie poradzi sobie z osobnikiem o wadzę 300+ kg.

Dropy

Skóra anakondy - 200 monet

Zobacz także:

  • Pyton siatkowy - Odpowiednik anakondy z Odległych lasów Meygerlandu.Potrafi być znacznie dłuższy od Anakondy,ale jest lżejszy i mniej krępy.Obydwa węże potrafią pożreć człowieka.
  • Anakonda żółta - Mniejsza kuzynka anakondy zielonej.Mniej niebezpieczna,ale nadal jest dużym i groźnym drapieżnikiem,mogącym przekraczać 4 metry długości.