FANDOM

Gepard unikalny

Obce stworzenie
Ten gatunek stworzenia nie występuje na właściwym obszarze Kamierowa.Szukaj go poza granicami.

Aligatory to największa plaga Jeziora krawusińskiego.Są blisko spokrewnione z kamierowskimi kajmanami.Osiągają też podobne rozmiary do Kajmana czarnego(Zazwyczaj są mniejsze).Aligatory są odpowiedzialne za 90% zgonów ludzi na terenie tego jeziora.Oportunistyczni łowcy,zjedzą wszystko co znajdą.Dziki,sarny,jelenie,koty,psy,żaby,ryby i oczywiście ludzi.Są wyjątkowo krępe w porównaniu do swoich krewniaków krokodyli.W przeszłości nierzadko zdarzało się spotykać okazy przekraczające 5 metrów długości i 600 kg wagi.Liczne polowania zmniejszyły jego populacje i wszystkie tak duże aligatory skończyły żywot.Dziś już się takich nie spotyka.Aczkolwiek z każdym dniem ich populacja rośnie i może wkrótce znów będą terroryzować nas bestie tych rozmiarów.

Występowanie

Jedno miejsce:Jezioro Krabusin

Rozmiary

Najpowszechniejszy duży drapieżnik w naszych okolicach.Duży drapieżnik.Zazwyczaj spotyka się aligatory mierzące 1,5-3,4 metra.Rzadko dojrzewają na tyle by osiągnąć pełny rozmiar.Maksymalna wielkość krawusińskich aligatorów to prawdopodobnie 3.8-4.5 metra,przy wadzę 280-400 kg.

Dropy

Skóra aligatora - 100 monet